15 Aralık 2017 Cuma
BOR VİGOR YORUMLARI
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Bor Vigor yakıt tasarrufu Yorumları ve şikayet
2017-02-08 - 15:13

 Bor Vigor Yakıt Tasarrufu Yorumları ve Şikayet Konuları,

En çok reklam veren ürünler içerisinde Bor Vigor yakıt tasrrufu ürünleri ile ilgili bir çalışma yaptım ve sizlerle paylaşıyorum.Ben şirketimde olan 4 tane araca Bor Vigor ilave ettim..Nasıl Karar verdim ? onu izh edeyim.Bor Vigor Hakkında www.borvigor.com.tr  adresinden inceledim ve bana makul geldi.Makine mühendisi arkadaşımdan Bor madeni ve tribiloji (yağlama ) ile ilgili bilgi adım ve çok olumlu konuştu.Daha sonra www.borvigortv.com  internet tv kanalından videoları ve testleri izledim.ATV anahaber başta  olmak üzere birçok Tv haberlerine konu olmuş. Yorumları okudum siteden ve sizlerle paylaşıyorum.

Bu bilgilerden sonra 4 tane aracıma ilave ettim.ve kullanmaya başladım aracı.vallahi de billahide aracın motor sesi azaldı ve aracın performansı arttı.çok rahatadı motorlar ve yakıtı da düştü.arabalar yağ gibi gitmeye başladılar. gerçektende çok memu oldu.Aradım bor vigor merkezini ve teşekkür ettim.bazı art niyetli ve maksatlı kişilerin olumsuz göstermeye çalıştıklarını ve insanlara anlatmaya çalıştıklarını ama kullaan kişileri gerçektençok memnun olduğunu ve teşekkür iç geri dönüş yaptıklarını (benim gibi ) belirttiler ve çevreme  gördüklerimi paylaşmamın faydalı olcağına inanıyorum. Ben Bor Vigor dan 4 aracım da da memnun kaldım.ALLAH RAZI OLSUN..

  • Hakan Tokmak

    03/11/2016   15:57

    Burayı bir yerde haber okurken gördüm, benzin tasarrufunu görünce tıkladım. Açıkcası pek inandırıcı gelmedi, sonuçta benzin ülkemizde bu kadar pahalıyken ve bu ürün madem bu kadar tasarruf yapıyorsa neden herkes kullanmıyor o zaman dedim kendi kendime. Hiç umutlu olmayarak 1 tane sipariş verdim denemek için, nolucak ki dedim denemekten zarar çıkmaz. Ürünü kullandıktan ve gözlemledikten sonra gerçekten dedikleri kadar olduğunu gördüm. Bu kadar isim yapmış bişeyi nasıl bu kadar geç keşfettiğme inanamıyorum.

     
     
  • Kemal Demir

    03/11/2016   15:58

    Tgrt fm de Bor Vigor yakıt tasarrufunu duydum,ilgimi çekti ama almadım,daha sonra moral fm de de Bor Vigor yakıt tasarrufunu duyunca almaya karar verdim.Birde Mehmet Can Arvas olarak bir kaç yıldır nanoteknoloji ve bor madeni üzerine çalışmalarını basından duymuştum,hatta kurşun geçirmez çelik yelek yapımında adı geçmişti.bu yüzden üretici firma olan fhm nanoteknoloji bor akademisine güvendim ve Bor Vigor yakıt tasarrufunu aldım. Opel 1.6 aracım var. dizel.Bor Vigoru kullandım.gerçekten anlatıldığı gibi ilk 10 dakika içerisinde motor sesi azaldı ve 100-150 km yapınca performansının arttığını hissettim.çok bariz fark ediliyor zaten.normalde 600 km yol yalıyordum,Bor Vigor u kullandıktan sonra ilk depoda 680 km yaptım sonra ikaz ışığı yandı.çok mükemmel gerçekten Allah razı olsun.hemde türk malı.ayrıca 140-150 km yapında motordan dipten uğultu gibi ses geliyordu ve o ses de kesildi.kesinlikle tebrik ederim.her zaman kullanmaya devam edeceğim

     
     
  • Mehmet

    03/11/2016   15:59

    Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine kullanmaya başladım. Ben Renault kullanıyorum benzinli ve arabamın performansını arttırdığını direkt kendi gözlerimle şahit oldum. Esas nokta ise aylık benzine verdiğim parada gözle görülür bir düşüş var. Kesinlikle tavsiye eidoyurm. Benim burada yazmamın pek de manası yok aslında, 1 tane de olsa alın ve kendiniz görün. Daha sonradan kendi istediğinizle devamlı alacaksınız nası olsa :)

     
     
  • Berk Yılmaz

    03/11/2016   16:02

    Eğer arkadaşım tavsiye etmeseydi inanıp almazdım, iyi ki etmiş ki kendim alıp kendim gördüm kalitesini

     
     
  • Berk Yılmaz

    03/11/2016   16:05

    önce inanmadım ama sonra denemeye karar verdim.650 km yapıyordum normalde bor vigor kullndıktan sonra şimdi 730 km yapıyorum.çok iyi gerçekten teşekkürler..haa bu arada kampanyadan aldım:)

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:09

      tebrikler lütfe çevrenize anlatın gördüklerinizi

       
       
  • Mehmet Saldık

    03/19/2016   14:38

    Çok fazla yorum okudum inanmadim aldım denedim. yaptığım işlemler aynen şöyle aracim 92 model BMW 318i yağ yakma beyaz duman ve performans düşüklüğü vardı motor yapalım diyordu ustalar ilk önce castrol magnetec 10/40 yağ koydum ve filtreyi değiştirdim hemen motor onarıcı CSL katkısını koydum 1000 km yol yaptım işlem tamam dedim sonra baktim ki yağ yine kesilmiş beyaz duman devam ediyor sonra hepsi burada dan bu bir ürününü aldım motor sıcak ken calkaladim ve koydum motora sonra beş km yol gittim durdum 10 dk da rolantide bekledim stop ettim 1 saat sonra tekrar bindim 20 km yol yaptım yine stop ettim 3 saat sonra tekrar yola çıktım bu sefer otobana çıktım uzun zamandır 4 bin devirde 150 km hıza ulaşamıyordum ilk defa bunu kullanınca gerçekten performans arttı ve motor sesi azaldı kesinlikle inanmiyordum işe yaradı aracim 347 bin km de bu şekilde olursa her zaman kullanırım tereddüt edenler varsa denesin bence çok memnun kaldım.

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:08

      güle güle kullanın

       
       
  • Burak Çankay

    03/19/2016   14:41

    2012 Model 65000 km. dizel aracıma uyguladım. Araç soğuk havalarda ilk çalışmada rölanti devri 1000 dev/dk. iken bordan sonra 800 dev/dk. düştü. Araçta Çekiş arttı, yakıt tüketimi düştü. Yanız araca katılan bor katkısından verim almak için; 1) Bakım yaptığınız gün en az 150 km. yol yapacak kadar bir mesafeniz olsun. 2) En az 30 km. yol katedin ve boru en az 5 dk. çalkalayarak motor yağına katınız ve ardıdan en az 1,5 saat daha yolunuza devam edin.

     
     
  • Murathan

    03/19/2016   14:43

    Valla psikilojik midir bilmem ama arabanin motorunda rahatlama oldu vites gecisinden sonraki tepkime artti ama kesin birsey var motorun soguk havalarda ilk calistirmadaki cikan berbay ses gitti.

     
     
  • Süleyman Uca

    03/19/2016   14:44

    Ürünü yağ değiştirmeden hemen aracıma kattım (LANTİS 1800 motor 1998 MODEL9) İLK 20 KM DEN SONRA ARACIN SESİ VE ÇEKİŞİ BAYAĞI DEĞİŞTİ İLK ÇALIŞTIRIRKENDE BAYA İYİ TİTREME YOK .yakıttanda 25 km fark etti gazda daha önce 1 depo ile 40lt ,380 km yoı yapıyordum şimdi titiz bir ölçüm yaptım aynı güzergahta inanmazsınız ama 410 km ye ulaştım.teşekürler daha önce doğru yorum yapan arkadaşlara…..

     
     
  • Metin Parlak

    03/19/2016   14:45

    Çok bariz bi fark göremedim. FocusII dizel kullanıyorum yaklaşık 2 hafta önce koydum diğer kullanıcıların yazdığı gibi sesi %60 kısma gibi bi durum göremedim açıkçası.

     
     
  • Cengiz Camcı

    03/19/2016   14:46

    Mazotlu aracim traktör sesi verirken bu ürünü kullanmaya başladım ve ses kesildi aracın çekişi biraz arttı.

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:05

      yakıt da düşer

       
       
  • Berk Çakal

    03/19/2016   14:47

    Ben yağ değiştirdikten hemen sonra değiil biraz arabayı kullandıktan sonra ilave ettim. Arabanın sesi ,çekişi ve kavrayışında çok fark etti.

     
     
  • Ayhan Osmanoğlu

    03/19/2016   14:48

    Merhaba arkadaşlar ürünü satın aldım çünkü araçım zaman zaman zorlandığında duman atmaya başladı, daha önceki yıllarda da böyle bir sorunum vardı araçım duman atıyor 3. vites ile çıktığı yokuşu 2. vitese düşerek çıkıyordu ve ürünü kullandıktan sonra duman problemi ve çekişi inanılmaz derecede artmıştı, bakalım bu aracımda da etkili olabilecekmi. Yanlız bazı arkadaşlar koydukları an itibariyle etkisini gösterdiğini yazmışlar bu ürün belirli bir km kat ettikten sonra etkisini göstermektedir. aracına göre 500 ile 800 km sonra etkisini daha da iyi anlayacaksınız. Herkeze hayırlı günlerde kullanmanızı dilerim.

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:05

      etkisini hemen gösterir ama siz aracı çok az kullaıyorsunuz demek ki

       
       
  • Selahattin Fıstıkçı

    03/19/2016   14:49

    185000 km dizel araçta kullandım, seste azalma oldu, yağ eksiltme sorunu yoktu zaten

     
     
  • M.Akyol

    03/19/2016   14:50

    Bu ürünü dogan marka 5 yildir kullanıyorum yilda bir veya 2 defa koyarim yakit+ yağeksiltme + çekiş gücü çok faydali daha sessiz calisma ve daha az isinma arabada sürtünmenin azaldigini hissediyorsunuz

     
     
  • Çelik Topçu

    03/19/2016   14:51

    1993 model skoda ya yağ değişiminin ardından koyduk 150-200 km sonra yokuşlarda biraz daha iyi gibi geldi ve hararet sorununu çözdü diyebilirim.. tavsiye ederim..

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:04

      tebrkler

       
       
  • Taylan Erdemoğlu

    03/31/2016   12:18

    Tavsiye ederim arkadaşlar. Benim de çok uzun süre olmadı ama aklaşık 2 aydır kullanıyorum ve her zamanki gibi depoyu full’eyip kullandığımda çok daha uzun süre benzin doldurmadan gidebiliyorum. Performansta gözle görülür fark var.

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:03

      ölçme yaparsanız yakıt düşmüştür zaten performans artınca yakıt otomatik düşer

       
       
  • Abdullah Erdoğan

    05/21/2016   15:59

    Gerçekten çok güzel bir ürünmüş ne söylenmişse doğru çıkıyor.Arkadaşarım kullandı

    Yalnız henuz yağ değişim zamanı gelmedi eğer ondada söylenilen doğru çıkarsa çok süper olacak. şimdiden teşekkür ediyorum.ürünü aldım.10 gün sonr yağ deiğişimi yapıp kulanacağım

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:03

      görüklerinizi lütfen çevrenizle paylaşın

       
       
  • Musa sarı

    06/03/2016   15:50

    Bende aldım passat arabama koydum lpg li olduğu için arabam rampada 1 vites düşüyordu şimdi ise rahat bir şekilde hız düşmeden gidebiliyor mucize teşekkurler

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:02

      tebrikler doğru ürün ve doğru sonuç

       
       
  • hacı sener

    06/08/2016   13:02

    aracım lpg ‘li ama yokusta ve düzde performansı arttı.daha sessz oldu.gerçekten yağ gbi gidiyor yakıt da azaldı.memun kaldım.Allah razı olsun ve helal olsun

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:02

      tebrikler. güle güle kullanın

       
       
    • borvigor

      11/18/2016   16:07

      sizden de Allah (cc) razı olsun. güle güle kullanın

       
       
  • TOLGA UYGUN

    07/11/2016   16:53

    ÇOK ETKİLİ BİR ÜRÜN
    Bor vigoru tgrt fm reklamında duydum. Sipariş vermeden önce kullananlara sordum. Memnun olduklarını öğrenince ben de aldım. Bir fiyatına 2 tane geldi. Aracım dizel. Araça ilave edince, aracın sesi azaldı, performansı arttı. Bir de bir depoda 100-110 km daha fazla yol yapıyor. Memnunum. Teşekkür ederim.

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   16:01

      güle güle kullanın.bazı art niyetli ve sahte ürün satıcıları için lütfen gördüklerinizi çevrenizle paylaşın

       
       
    • borvigor

      11/18/2016   16:06

      çevrenizle lütfen gördüklerinizi paylaşın
      tebrikler

       
       
  • Adem DİK

    07/12/2016   17:10

    Öncelikle anlatılanlara inanmadım, sonra telefonla tekrar bilgi almak için aradım ve sordum. Onların anlatımları bana daha etkili geldi sipariş ettim.

    Lakin henüz kullanmadım. Kullandıktan sonra olabilecek sonuçları sizler ile paylaşacağım.

     
     
  • Nurettin DEMİR

    07/15/2016   09:53

    Mrb… Sabahleyin ofise gelirken radyo dinliyordum, M.Can ARVAS beyi radyo misafir etmiş ,nanotecnology hakkında bilgi verirken borvigor maddesinin de reklamını yaptı. Ofise geldim bilgisayardan inceleme yaptım
    ve verilen tel.u aradım,bunu teyid amaçlı yaptım ve bir sipariş verdim,bakalım bu yorumlar gerçek mi? Dedikleri kadar var mı? Şayet varsa ben sigortacıyım müşterilerime bunu kesinlikle tavsiye ederim. İnşallah dedikleri gibidir.

    Saygılar;

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   15:58

      tebrikler güzel karar vermişsiniz-teşekkürler

       
       
  • kamber

    08/21/2016   14:11

    Benimde 92 model aracim var, şu piyasada akliniza gelebilecek bütün bor dur power dir ultradir her ne varsa aracima uyguladim fazla bi degisen olmadigi gibi aldigim bir üründende zarar gördüm. Bor vigoru arastirdim acikcasi inanmadim, dedigim gibi ne kadar ürün varsa denedim ama denemeden bikemzsiniz tabi.. Aradim burayi yakindan ilgilendiler sorularima karsilik aldim ama yinede acaba dedim siparisi verdim fiyati gayet uygun kaybedecek ne var dedim. Ürünü anlattiklari sekilde uyguladim. 400 km falan yaptim bi fark göremedim ama daha sonrasi farka bende inanamadim yeminken bizim bu taraflarin rampasi baya bi rampa:-) 2 nci vites bayila bayila ciktigim rampalari 4 üncü vitesle cikmaya basladim çekişte gözle görülür artisi gördüm, yakita gelincede bir depo lpg ile 220 -235 arasi uzun yol yaparken 280 km yi yaptim.. Hem çekiş artsin hem yakit düşşün diyosaniz gözünüz kapali dalin derim.. Reklam manasinda yazmiyorum babamin uşağıda degiller ama yigidin hakkini yigide vermek gerekir. Denemedigim ürün kalmadi bunu her halukarda tek gecerim. Her yag degisimininden sonra tekrar tekrar kullanacagim bi ürün..

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   15:58

      motor sıcak olduğu zaman daha hızlı etki yapar. güle güle kullanın.teşekkürler

       
       
  • Uğur Şamil

    10/03/2016   20:15

    Bir adet sipariş verdim.. Bakalım sonuç ne olacak.. Herkes için hayır getirir inşallah

     
     
  • mehmet

    10/10/2016   19:45

    arkadaşlar ben bu ürünü bugün aldım 1999 model audi a4 1.6 lpg li aracıma koydum gerçekden çok fark etti ses olsun çekiş olsun tavsiye ediyorum almadan anlaşılmaz

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   15:56

      güle güle kullanın ve lütfen gördüklerinizi çevrenize anlatın ve motor ustalarınıza da tanıtın lütfen.teşekkür ederiz

       
       
  • köksal

    10/15/2016   18:00

    yeni sipariş verdim . superb tdi için umarım yanılmayız.

     
     
  • Bor Vigor için Mehmet Can Arvas özel yorum-mesaj

    10/15/2016   19:37

    Değerli kullanıcılarımız, BEN MEHMET CAN ARVAS

    Bor Vigor ürünlerimizi kulandıktan sonra zaten göreceksiniz.kullananlara bizzat sorun lütfen.Teşekkür ederek bize dönüyor kullanıcılarımız.ANCAK Bazı sahte ürün satıcıları ve taklit ürün pazarlamacıları çeşitli platformard KARALAYICI yazılar yazıyorlar.Lütfen ART NİYETLİ- TÜRK TEKNOLOJİSİ DÜŞMANI bu insanları dikkate almayınız,ciddiye almayınız. Ürülerimiz garatilidir ve güvenle kullanınız.SAYGILARIMLA-MEHMET CAN ARVAS 0539 939 67 40

     
     
  • Hasan

    11/01/2016   15:04

    Arkadaşlar,uzun zamandır radyolarda bor vigor reklamini duyuyordum,bugun almaya karar verdim ve sipariş ettim,bir sorum olacak ,aracimin yağ değişim zamanı geldi,yagini değiştirdikten sonrami kullanmalıyım yoksa bir vigoru ilave edip bir sure sonrami yağı değiştirmelidir ,yardimci olursanız memnun olurum

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   15:54

      yeni yağda uyguarsanız daha verimli olur

       
       
  • Uğur Şamil

    11/01/2016   17:56

    Yağını filtrelerini değiştirip öyle kullanın..

     
     
    • borvigor

      11/18/2016   15:53

      daha iyi olur,o zaman yağ ömrü de uzar

       
       
  • nevzat köseoğlu

    11/26/2016   10:26

    sayın yetkili ben 2 adet borvigor aldım 1 adetini motora diğerini şanzımana uygulasam olurmu aracım otomatik vites değil.saygılarımla

     
     
    • borvigor

      11/27/2016   17:54

      evet şanzımana diğer bor vigor u ilave edebilirsiniz.güle güle kullanın

       
       
  • borvigor

    11/27/2016   17:56

    bazı tamirciler nanoteknoloji ve bor vigor hakkında bilgi sahibi olmaya bilir.Siz Bor Vigoru kullanın ve gördüğünüz sonuçları lütfen ilgili usta ile de paylaşın

     
     
  • Halil kemer

    12/07/2016   08:19

    Tek şişe kaç litre oluyor

     
     
    • borvigor

      12/27/2016   17:20

      1 litre oluyor ve 4 yağ değişimine kadar motorunuzu koruyor

       
       
  • suat gezici

    12/12/2016   22:28

    Tek kelimeyle sanki arabam ,Redbul içmiş gibi oldu.

     
     
  • hakan iller

    12/16/2016   05:09

    Aracımda motor sesinin azaldığını daha rahat çalıştığını gördüm yakıttada fark etti

     
     
  • Sabattin

    12/20/2016   22:14

    Mrb bende denemek istiyorum aracım
    2011 ıveco daily 3000 motor 150 beygir
    199 binde motor sesi ve yakıtı biraz fazla
    yorumları okudugumda binek araçlar için yazılmış çizilmiş
    kamyonet kamyon kullanan kimseden yorum göremediğim
    için aslında biraz tereddütteyim bu konuda çalışan arkadaşlar
    Benimle irtabat kursalar bilgi verirlermi acaba

     
     
  • Ahmet yeşilağaç

    12/21/2016   19:00

    Motor yağ ve filtresini değiştirmeden bor vigoru katsam olurmu

     
     
  • Ahmet yeşilağaç

    12/21/2016   19:03

    Yağını ve filtresini değiştireşi 4 5 ay oldu tekrar değiştireyimmi

     
     
  • kadir ilaçoğlu

    12/27/2016   17:14

    2001 model bir aracım var. Borvigor’u arkadaşımın önerisiyle aldım. Arabanın motoru zaman zaman bayılıyordu. Borvigor’u kullandıktan sonra bayılma bitti ve motorum daha çabuk ısınmaya başladı.

     
     
  • erdal korkmaz

    12/27/2016   17:15

    Borvigor’u aldığımda endişelerim vardı. Kardeşimle aracı ortak kullanıyoruz. Aracım LPG’liydi ve kardeşim dün abi son aldığımız tüp ne kadar çok gitti dedi. Gerçekten arabada gözle görülür bir değişiklik oluyor.

     
     
  • fatih çekilmez

    12/27/2016   17:15

    Bu ürünü babamın okul taşıtı için istedim. Malum sürekli trafikte ve haftada 5 bin kilometrenin üzerinde bir yol yapıyor. Ürünü aldığımda babam kararsızdı. Kullandık ve babam bu ne kadar iyi bir şeymiş dedi 

     
     
  • handan ilaçoğlu

    12/27/2016   17:16

    Borvigor ürününü internette gördüm ve sipariş ettim. Bir bayan olarak çok anlamasamda motordan arabamın gücünde bir değişiklik olduğunu rahatlıkla hissediyorum.

     
     
  • Fatma Şahin

    12/27/2016   17:17

    Borvigor gerçekten arabamı kendine getirdi desem yalan olmaz. Titreyen arabamın titremesini durdurdu ve yakıt tüketimim hissedilir şekilde azaldı 1 hafta giden tüpüm aynı kullanımda 10 gün gitti.

     
     
  • Mikail gündüz

    12/27/2016   19:31

    Selam arkadaşlar ben özel bir şirkette şoförlük ve pazarlama yapıyorum çok sevdiğim hersabah akşam dinlediğim radyoda borvigoru reklamını dinledim arkadaşlarda söyledim kimi yalan inanma yalan kimi aldatmaca dedi bende adamlar üstüne basabasa garanti veryorlar dedim İnternet’e araştırdım uzun bir süre 1adet istedim 1de bedava geldi aracım sıfır ama motor sesi birazda olsa vardı borvigoru kullandım inanılmaz gerçekten fark var HEM ARACIN SESİ HEMDE PERFORMANSı süper eksi 15 derecede bile banamısın demiyor BORVİGOR AİLESİNE CANI YÜREKTEN ÇOK TEŞEKÜRLER HELAL OSUN USTATLAR

     
     
  • tolga uyar

    12/28/2016   11:46

    Bir arkadaşın önerisiyle aldım. Radyodaki kampanyaya katıldım.
    Açıkçası bu kadar beklemiyordum. Hem aracın sesini azalttı. Hem yakıt tasarrufu sağladı. Ayrıca performans artışı oldu. Çok memnunum. Ürüne emeği geçenleri kutlarım.
    Fiyatı da çok uygun.

     
     
  • Cezmi sert

    01/04/2017   06:56

    Ben de 1.25 fiesta var 2011 model benzinli bor vigor kullanabilirmiyim.Bor vigor almıştım önceden acele cevap yazabilirmisinz.<<<<yağ değişim zamanı geldi..

     
     
    • borvigor